RMA Policy (Nederlands)
RGB-retourbeleid
Om uw RMA-verzoek in overweging te nemen, vragen we het volgende;
- Vul het formulier in met alle beschikbare informatie
- Onze referentienummers hebben de voorkeur, maar minstens één referentie is verplicht
- De reden voor retourzending moet zo gedetailleerd mogelijk zijn, wees nauwkeurig
Herbevoorradingskosten
Restocking-kosten zijn van toepassing op het volgende
- Klant heeft verkeerd / verkeerd product besteld
- Klant heeft een bestelling (gedeeltelijk) geannuleerd
- Klant volgt de verpakkingsinstructies niet
- Product is niet meer in verzegelde staat / open doos
- Het product dat wordt geclaimd als niet werkend, wordt getest als wel werkend bij RGB
Producten retourneren
Alleen RGB geautoriseerde RMA’s worden geaccepteerd
- Het product moet uiterlijk 7 dagen na RMA-autorisatie door RGB zijn ontvangen
- RGB accepteert geen verzendkosten
- RGB accepteert geen belasting en / of andere kosten voor retourzendingen
- RGB accepteert alleen zendingen volgens onze verpakkingsinstructies
Verpakkingsinstructies
- Alle retourzendingen zijn verplicht om de buitenverpakking te bevatten (doos, zegel, papier, enz.)
- RGB weigert zendingen die niet voldoen aan de buitenverpakking.
- Retourzendingen moeten veilig worden omgepakt (indien nodig met schuim, airbags, enz.)
- De buitenverpakking moet uw ontvangen RMA-nummer bevatten
- Voeg een kopie van uw geautoriseerde RMA-formulier toe op de pakbon
Contact
Neem contact op met uw accountmanager en / of rma@rgbit.nl