RMA Policy (Nederlands)

 

RGB-retourbeleid
Om uw RMA-verzoek in overweging te nemen, vragen we het volgende;

  • Vul het formulier in met alle beschikbare informatie
  • Onze referentienummers hebben de voorkeur, maar minstens één referentie is verplicht
  • De reden voor retourzending moet zo gedetailleerd mogelijk zijn, wees nauwkeurig

 

Herbevoorradingskosten
Restocking-kosten zijn van toepassing op het volgende

  • Klant heeft verkeerd / verkeerd product besteld
  • Klant heeft een bestelling (gedeeltelijk) geannuleerd
  • Klant volgt de verpakkingsinstructies niet
  • Product is niet meer in verzegelde staat / open doos
  • Het product dat wordt geclaimd als niet werkend, wordt getest als wel werkend bij RGB

 

Producten retourneren
Alleen RGB geautoriseerde RMA’s worden geaccepteerd

  • Het product moet uiterlijk 7 dagen na RMA-autorisatie door RGB zijn ontvangen
  • RGB accepteert geen verzendkosten
  • RGB accepteert geen belasting en / of andere kosten voor retourzendingen
  • RGB accepteert alleen zendingen volgens onze verpakkingsinstructies

 


Verpakkingsinstructies

  • Alle retourzendingen zijn verplicht om de buitenverpakking te bevatten (doos, zegel, papier, enz.)
  • RGB weigert zendingen die niet voldoen aan de buitenverpakking.
  • Retourzendingen moeten veilig worden omgepakt (indien nodig met schuim, airbags, enz.)
  • De buitenverpakking moet uw ontvangen RMA-nummer bevatten
  • Voeg een kopie van uw geautoriseerde RMA-formulier toe op de pakbon

 


Contact

Neem contact op met uw accountmanager en / of rma@rgbit.nl